نوشته شده توسط : سیمین

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبولارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورملی استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,معروف ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ددمان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Dedeman Hotel

 

هتل ددمان استانبول Istanbul Dedeman Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1982 میلادی در مرکز شهر استانبول و در جایی بین منطقه بشیکتاش و منطقه قره تپه شهر استانبول بنا شده است.هتل ددمان استانبول در 16 طبقه و در مجموع از 325 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران تور استانبول می باشد. این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر فاصله دارد.رستوران این هتل با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل از ایستگاه مترو قره تپه 500 متر فاصله است.این هتل در نزدیکی مراکز خرید متروسیتی، کانیون، آستوریا، پروفیلو، سواهیر و مرکز خرید جواهر قرار گرفته است.نمایشگاه بین المللی لطفی کردار استانبول نیز در 7 کیلومتری این هتل می باشد.هتل ددمان استانبول در مجموعه خود سالن کنفرانس و سالن رقص و استخر نیز دارد.این هتل آخرین بار در سال 2014 بازسازی شده است.

-ددمان-استانبول.gif 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ددمان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه، بار،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری،صرافی،اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، خشکشویی، لباسشویی، فکس و کپی، استخر سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکزسلامت و آبگرم، سولاریوم، سالن بدنسازی و...

-ددمان-استانبول-رستوران-1.gif

-ددمان-استانبول-رستوران-2.gif

-ددمان-استانبول-استخر.gif

-ددمان-استانبول-اتاق-1.gif

-ددمان-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیوان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Divan Hotel

هتل دیوان استانبول Istanbul Divan Hotel یکی از هتل های 5 ستاره تقریبا نوساز می باشد و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد.یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد.رستوران های هتل دیوان استانبول با انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول ترکیه 23 کیلومتر می باشد.

-دیوان-استانبول.gif

-دیوان-استانبول-لابی-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته ، سرویس مراقبت از کودکان، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه، بار، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت ، فکس و کپی، خدمات خانه داری،سالن  بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و...

-دیوان-استانبول-لابی.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-1.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-3.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Akgun Hotel

 هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun Hotel با درجه بندی 5 ستاره در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.هتل آک گون استانبول در 8 طبقه و درمجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده استقبال از مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد. هتل آک گون استانبول به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است.

-آک-گون-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور استانبول شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره عالی استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سوییس استانبول

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سوییس است که در مرکز شهر در نزدیکی تنگه بسفراستانبول قرار گرفته است. هتل سوییس استانبول دارای ۴۹۷ اتاق شیک و مدرن و سوئیت هایی زیبا که همی مجهز به اینترنت و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند  سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی و... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. هتل سوییس استانبول دارای رستوران های عالی می باشد از جمله رستوران های این هتل رستوران ژاپنی مایاک, رستوران گاجا و رستوران سوییس گوارمت که با انواع غذاهای خوب و خوشمزه و نوشیدنی های عالی و انواع کیک ها و دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران اوسیس که در کنار استخر هتل قرار دارد و مسافران تور استانبول بعد از آب تنی می توانند برای سرو غذا به آنجا بروند. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

امکانات هتل سوییس استانبول:

سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پذیرش ، آرایشگاه، گل فروشی، خشکشویی، مرکز تجاری ، کرایه ماشین و سرویس لیموزین ، اتاق جلسه و ضیافت ، صرافی، بوتیک های متعدد، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، امکانات اتاق های VIP ، اتاقهای پاک و بدون سیگار, 5 رستوران, کافی شاپ, سالن ماساژ ، استخر روباز, استخر سرپوشیده برای مسافران تور استانبول, سالن ورزش, سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم، حمام ترکی، انواع مختلف SPA, بوتیک, اینترنت و ... که مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است این هتل دارای 193 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. همه اتاق ها با رنگ های گرم  طراحی و با مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد و هتل برای گردشگران تور استانبول می تواند تورهای گردشی در نظر بگیرد. 

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول  : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول :

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و ... 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ ییلدیز استانبول

 دومین کاخ بزرگ استانبول کاخ ییلدیز است که به قسمت های مختلفی تقسیم شده که هر قسمت برای هدفی خاص ایجاد شده است . کاخ ییلدیز استانبول در اواخر قرن 19 میلادی توسط سلطان حمید دوم ساخته و به عنوان محل سکونت شخصی سلطان استفاده می شد که در طول 33 سال سلطنت او توسعه بسیار کرد و از دربار ها و یک مسجد تشکیل شده است. از بزرگترین و مجلل ترین ساختمان هایی که در این کاخ می باشد به اسم شاله است که سلطان های عثمانی در آن زندگی و خوشگذرانی می کردند.این کاخ در باغ زیبایی وجود دارد که به گل های مختلف سراسر دنیا آراسته شده و امروزه جشن های خصوصی دولت ترکیه در باغ این کاخ برگزار می گردد. در این کاخ موزه زیبایی وجود دارد که بسیار مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند اوزتانیک استانبول 

هتل گرند اوزتانیک از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد که در سال ٢٠٠۵ با طراحی مدرن در منطقه تکسیم استانبول افتتاح شده واز نظر موقیت مکانی بسیار نزدیک به مراکز خرید استانبول و دیدنی های استانبول میباشد.  از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که هتل گرند اوزتانیک ترکیه در نزدیکی مترو ودر بیست کیلومتری فرودگاه آتاترک واقع شده است. 

هتل گرند اوزتانیک تکسیم دارای ۱۹۳ اتاق در مجموع  است که اتاق های هتل بزرگ و راحت هستند و با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند و تمامی اتاق ها مجهز به امکانات خوب و کاملی مانند :  سشوار، تلفن مستقیم، حمام با وان حمام خاص، تلویزیون، مینی بار، تهویه هوا برای مهمانان تور استانبول است تمام اتاق ها به اینترنت دسترسی دارند.گردشگران تور استانبول می توانند از استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی و یا حمام سنتی ترکی هتل استفاده کنند.

امکانات هتل گرند اوزتانیک استانبول:

امکانات این هتل 4 ستاره شامل حمام ترکی ، تجهیزات فنی،مرکز تناسب اندام ، کتابخانه ، رستوران ( انواع غذاهای تخصصی ترکی و غذاهای بین المللی)،سالن آمفی تئاتر،استخر بچه ها در فضای باز و سرپوشیده،جت اسکی،قایقرانی،سونا و جکوزی،سینما 3D، کافی نت، والیبال ساحلی،زمین فوتبال،زمین گلف،زمین بسکتبال ، اتاق بازی، تیراندازی تفنگ بادی، تیراندازی با کمان،ایروبیک و دوچرخه سواری، آرایشگاه ،باشگاه و زمین بازی برای کودکان و نوجوانان، بولینگ، مرکز ورزشهای آبی ،باشگاه های کوچک برای نگهداری کودکان، زمین تنیس وتنیس روی میز،سالن بدنسازی، ساحلی منحصر به فرد برای لذت بردن از آفتاب ،موج سواری،غواصی، بیلیارد، انیمیشن ،اسب سواری و ... میباشد، برای شما مسافران عزیز تور استانبول آماده کرده است.


 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلبیناس استانبول 

هتل 4 ستاره آلبیناس استانبولیکی از زیبا ترین هتل های  استانبول می باشد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

موقعیت مکانی هتل:

این هتل واقع در مرکز استانبول است.گامی بیشتر از بازار آراستا و چند دقیقه ای پیاده روی تا مسجد”بلو” دارد. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان تور استانبول عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل احساس در خانه بودن را میکنید.این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.شما مسافران تور استانبول میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.شما میتوانید به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایید و لذت ببرید و اینکه در آنجا به اینترنت وصل شوید و کاری دو جانبه انجام بدهید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه تان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلویزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در هتل آلبیناس یک رستوران و یک کافه شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان برای مسافران تور استانبول میباشد.


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور استانبول  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور کیش اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 


هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.


هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلطان احمد(مسجد آبی) استانبول

 یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و در قدیمی ترین بخش استانبول در چند قدمی کاخ توپکاپی و روبه روی کلیسای ایاصوفیهاستانبول قرار دارد. این دو عمارت آثار تاریخی و معماری بسیار ارزنده‌ای هستند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این بخش از شهراستانبول داده اند. مسجد سلطان احمد استانبول به مسجد آبی نیز معروف است زیرا در طراحی داخلی آن از کاشی‌های آبی رنگ شفاف استفاده شده است. طراحی و معماری مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در بالای مکعب مجموعه‌ای از قبه‌ها و شبه قبه‌ها فضا را تسخیر می‌کنند و به سمت قبه اصلی اوج می‌گیرند، قبه اصلی ۳۳ متر قطر و ۴۳ متر ارتفاع دارد. مسجد سلطان احمد استانبول تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. وقتی تعداد مناره‌ها اعلام شد، عده‌ای از سلطان به علت تقلید از شش مناره مسجد الحرام انتقاد کردند سرانجام وی با پرداخت مبلغی، مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا این انتقادها را آرام کند.دور تا دور صحن مسجد در پایین‌ترین قسمت توسط ۲۰۰۰۰ کاشی سرامیک دست ساز تزیین شده و بخش بالایی نقاشی شده‌است. بیش از ۲۰۰ پنجره شیشه‌ای، نور را به درون صحن اصلی هدایت می‌کنند و برای نور پردازی مسجد نیز از لوسترهای بزرگ و عظیمی استفاده می شود. صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند. محراب این مسجد از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک می باشد و در سمت راست محراب ، منبر قرار گرفته است. هر مناره دارای سه بالکن است که تا چندی قبل «مؤذن» می‌بایست پنج بار در روز از یک پله مارپیچ باریک عبور می‌کرد تا اذان بگوید اما امروزه از بلندگو برای اذان استفاده می شود و عده زیادی از گردشگران تور استانبول در پارک رو به روی مسجد جمع می شوند و از صدای اذان و نورپردازی زیبای صحن مسجد لذت می برند.

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ کوچوک سو استانبول:

نام این کاخ از رودهائی که از اطرافش به داخل تنگه بسفر سرازیر می شود گرفته شده است. این کاخ در اواسط قرن 19 میلادی توسط عبدالمجید اول در استانبول ساخته شد. از این کاخ هم در گذشته در ماههای تابستان استفاده می شده است. (بازدید از این کاخ همه روزه بجز روزهای دوشنبه و پنج شنبه ممکن می باشد(. برای دیدن از این کاخ تاریخی و زیبا با تور استانبول همراه شوید .

 

_گوک_سو_و_یا_کاخ_کوچوک_سو.jpg

 

قلعه ماموره استانبول :

قلعه ماموره از شگفتیهای ترکیه  قلعه «ماموره» از دیدنی های تور استانبول در ۶کیلومتری شرق «آنامور» و ۲۱۶ کیلومتری غرب «مرسین» قرار داشته و تاریخ ساخت آن به امپراطوری ارمنی‌ها، پادشاه «کیلیکیه» است.این قلعه با مساحت ۲۳۵۰۰مترمربعی یکی از بزرگترین و همینطور سالم‌ترین قلعه‌های تاریخی باقیمانده در استانبول ترکیه است و از این رو اهمیت تاریخی بسیاری دارد. شاید علت این امر کاربرد دفاعی قلعه در برابر تهاجم دزدان دریایی…  . این قلعه زیبا یکی از بنا های تاریخی زیبا برای علاقه مندان به گردش در تور استانبول می باشد .

 

_مامور.jpg

 

مسجد شاکرین استانبول :

مسجد شاکرین از بناهای دیدنی استانبول  مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii  نام دارد) مسجدی است که در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول  ۵ سال از سال  ۲۰۰۵تا ۲۰۰۹احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن استانبول و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود. در تور استانبول سری هم به این بنای تاریخی بزنید.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است . مسجد شاکرین از بناهای تاریخی مدرن اسلامی در استانبول می باشد. 

 

_شاکرین_استانبول.jpg

_شاکرین_استانبول_3.jpg

_شاکرین_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول :

هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول در 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. در مجاورت این هتل تور استانبول مرکز نمایشگاهی استانبول قرار گرفته است. این هتل دارای 3 تریا و 2 رستوران می باشد. فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر از این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. هتل سیتی سنتر از پارکینگ رایگان نیز برخوردار است.ایستگاه متروی آکسارای در 300 متری این هتل واقع شده است. آثار تاریخی استانبول از جمله کاخ تاپکاپی و مسجد کبود در 3 کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد.

_سیتی_سنتر_استانبول_1.jpg

_سیتی_سنتر_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس مخصوص میهمانان تور استانبول ، پارکینگ، اینترنت، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، صرافی، لاندری، کافی شاپ، گاوصندوق، پارکینگ، صندوق امانات و...

_سیتی_سنتر_استانبول_3.jpg

_سیتی_سنتر_استانبول_4.jpg

_سیتی_سنتر_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره سیتی وال استانبول :

هتل 4 ستاره سیتی وال استانبول در منطقه توپکاپی بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. یکی از امکانات هتل قرار دادن پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان تور استانبول می باشد. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل کنار دیواره‌های شهر قدیمی روم شرقی، در منطقه‌ی توپکاپیدر استانبول واقع شده است. وسایل حمل و نقل عمومی مانند تراموا، مترو و اتوبوس در چندقدمی هتل وجود دارند.

_سیتی_وال_استانبول_1.jpg

_سیتی_وال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سیتی وال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، فکس و کپی، اینترنت وایرلس، گاوصندوق و...

_سیتی_وال_استانبول_3.jpg

_سیتی_وال_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل ۴ ستاره گرند گولسوی استانبول که در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.(حدود ۱۰ کیلومتر کمتر) و فاصله تا مغازه های لباس زنانه خیابان فیضی پاشا ۱۰ دقیقه است  .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 -گرند-گولسوی1.jpg

-گرند-گولسوی5.jpg

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول

صبحانه ، اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات و.. میباشد.هتل وان بسیار تمیزی دارد .کیفیت و تنوع صبحانه هتل مطلوب است و صبحانه در نیم طبقه اول و دوم سرو می شود. سالن سرو صبحانه، بزرگ و شیک است. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

4هتل-گرند-گولسوی.jpg

-گرند-گولسوی7.jpg

-گرند-گولسوی2.jpg

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول نوروز 95 مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95 گذاشته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

هتل آستین استانبول

3.JPG

بهترین هتل 3 ستاره استانبول هتل آستین است که روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.در هتل آستین مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند بهترین روز ها را سپری کنند.

2.jpg نوع

1.JPG

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره آکرا استانبول در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به صورت پیاده 8 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل تور استانبول قرار دارد. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری و آتاتورک سابیها گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

 

_آکرا_استانبول.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق مسافران تور استانبول ، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

_آکرا_استانبول_1.jpg

_آکرا_استانبول_3.jpg

_آکرا_استانبول_4.jpg

 

هتل 3 ستاره آستین استانبول روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول بنا شده است.فاصله این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه می باشد و همچنین در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت بوفه می باشد.

_آستین_استانبول.jpg

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

_آستین_استانبول_1.jpg

_آستین_استانبول_2.jpg

_آستین_استانبول_3.jpg

_آستین_استانبول_4.jpg

_آستین_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره باده استانبول در 3 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل واقع شده است. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس است.

_باده_استانبول_1.jpg

_باده_استانبول_2.jpg

امکانات هتل باده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، پارکینگ، مینی بار، بالکن، لاندری، ماهواره، تلفن، صندوق امانات، یخچال، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

_باده_استانبول_3.jpg

_باده_استانبول_4.jpg

_باده_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل از 81 اتاق تشکیل شده و در نزدیکی بازار استانبول قرار گرفته است. این هتل در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و به مسجد سلمانیه نزدیک می باشد. مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در این هتل یک کافه 24 ساعته نیز وجود دارد. هتل بلک برد استانبول 650 متر با شبکه حمل و نقل شهری و حدود 1 کیلومتر با دانشگاه استانبول فاصله دارد.

_بلک_برد_استانبول_1.jpg

_بلک_برد_استانبول_2.jpg

_بلک_برد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل بلک برد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار، روزنامه، آسانسور،  فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار و... . برای استفاده کردن از امکانات این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

 

_بلک_برد_استانبول_5.jpg

_بلک_برد_استانبول_6.jpg

_بلک_برد_استانبول_7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لیون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Lion Hotel

هتل لیون استانبول Istanbul Lion Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در سال 1996 میلادی در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حدود 450 متر با میدان تکسیم این شهر فاصله دارد.هتل در 9 طبقه و با 104 اتاق و سوییت آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل کمتر از 2 کیلومتر با دولماباغچه و تقریبا 5 دقیقه با خیابان استقلال استانبول فاصله دارد.دانشگاه نیز در 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ماشین تا موزه ایاصوفیه و 2 کیلومتر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.فاصله هتل لیون تا مترو نیز حدود 3 دقیقه می باشد.رستوران گلکسی هتل با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.در لابی هتل لیون استانبول انواع نوشیدنی ها در بالکن خصوصی آن همراه با مناظر پاناروما از پل بوغاز سرو می شود.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

-لیون-استانبول.gif

عکس و امکانات هتل لیون استانبول:

امکانات رفاهی:

 رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه،سرویس مراقبت از کودکان،صندوق امانات،رستوران فضای باز،کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، کافی نت، اینترنت در لابی و اتاق ها و…

-لیون-استانبول-1.gif

-لیون-استانبول-2.gif

-لیون-استانبول-4.gif

-لیون-استانبول-5.gif

امکانات ورزشی:

استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ،ورزش های آبی،اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، سالن بدنسازی، تنیس، بیلیارد

-لیون-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن سیتی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Goden City Hotel

هتل گلدن سیتی استانبول Istanbul Golden City Hotel یکی از هتل های 4 ستاره می باشد و در سال 2010 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و با 62 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه هم وجود دارد که آن را به یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول تبدیل کرده است. جاذبه های توریستی و گردشگری شهر استانبول نظیر مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند. همچنین ایستگاه تراموا روبری این هتل قرار گرفته است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر میباشد.برای رفاه حال گردشگرن تور استانبول همه اتاق های هتل گلدن سیتی استانبول به اینترنت بی سیم پرسرعت و نیز حمام ایتالیایی و تلوزیون LCD مجهز می باشند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.در ضمن در تمام اتاق های هتل استعمال دخانیات ممنوع است.

-گلدن-سیتی-استانبول.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-1.gif

امکانات و عکس های هتل گلدن سیتی استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، گاو صندوق، بار، خدمات تحویل بار و چمدان، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل، ماهیگیری، فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی و…

-گلدن-سیتی-استانبول-2.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-3.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-4.gif

-گلدن-سیتی-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن پارک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Golden Park Hotel

هتل گلدن پارک استانبول Istanbul Golden Park Hotel یکی از هتل های 4 ستاره نسبتا نوساز می باشد و در سال 2008 میلادی در مرکز شهر و در صد متری میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 83 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را براس مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.هتل گلدن پارک استانبول با آثار توریستی و تاریخی نظیر مسجد سلطان احمد و قصر توپکاپی استانبول 3.5 کیلومتر فاصله دارد.فاصله هتل گلدن پارک تا فرودگاه آتاتورکاستانبول حدود 20 کیلومتر می باشد.رستوران ها، فروشگاه ها، بارها و کلاب های شبانه محله تکسیم استانبول 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد و دسترسی مناسبی برای مسافران تور استانبول دارد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با کاخ دولمه باغچه، با حمل و نقل عمومی 15 دقیقه با ایاصوفیه، مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ توپکاپی شهر استانبول فاصله دارد. همچنین با ماشین در فاصله 15 دقیقه ای مسجد سلطان احمد قرار گرفته است.این هتل جز زیر مجموعه گروه هتل های کروانسرای می باشد.

-گلدن-پارک-استانبول.gif

 

امکانات و عکس های هتل گلدن پارک استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع، امکانات باربیکیو،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، اجاره اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت، حمام سنتی ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و…

-گلدن-پارک-استانبول-1.gif

-گلدن-پارک-استانبول-2.gif

-گلدن-پارک-استانبول-3.gif

-گلدن-پارک-استانبول-4.gif

-گلدن-پارک-استانبول-5.gif

-گلدن-پارک-استانبول-6.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن ایج 1 استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Golden Age 1 Hotel

هتل گلدن ایج 1 استانبول Istanbul Golden Age 1 Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خوب می باشد که در سال 1991 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم استانبول بنا شده است.هتل در 9 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای ازمترو میدان تکسیم و 200 متری خیابان استقلال استانبول قرار گرفته است. جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول از جمله منطقه سلطان احمد در 8 کیلومتری این هتل قرار دارد. پاساژ تاریخی ایک و موزه پرا استانبول از هتل 20 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.فاصله هتل گلدن ایج استانبول از تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد.صبحانه این هتل در رستوران لوکوگ به صورت سلف سرویس و ناهار و شام به صورت سفارشی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. در لابی اینهتل کافه ی نوستالژی وجود دارد و انواع نوشیدنی های گرم و بدون الکل را ارایه می دهد. در کنار استخر این مجموعه نیز یک کافه قرار گرفته است. سرویس ماساژ، استخر روباز و حمام سنتی ترکی از دیگر امکانات این هتل است.این هتل آخرین بار در سال 2010 میلادی بازسازی شده است.

-گلدن-ایج-1-استانبول.gif

امکانات و تصاویر هتل گلدن ایج 1 استانبول:

 رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خانه داری،آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق،صرافی، فکس و کپی،خدمات تحویل بار و چمدان، گاو صندوق،بار،امکانات جلسه و ضیافت،اجاره اتومبیل،بیلیارد،سالن ورزشی،استخر روباز،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی و …

-گلدن-ایج-1-استانبول-2.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-1.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-3.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-4.gif

-گلدن-ایج-1-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آدورا استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز توریستی استانبول 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. هتل آدورا در مجموع از 15 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. ایستکاه تراموا به این هتل نزدیک می باشد. بازار بزرگ استانبول و ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی تنها چند قدم با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل به اتاق کنفانس هم مجهز است. ورود حیوانات خانگی به این هتل بلا مانع می باشد.

_آدورا_استانبول.jpg

امکانات هتل آدورا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه، صرافی و...

 

 

_آدورا_استانبول_2.jpg

 

_آدورا_استانبول_3.jpg

 

هتل 4 ستاره آرسیما استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_1.jpg

_آرسیما_استانبول_2.jpg

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره امیرا استانبول در مرکز شهر استانبول و در چند قدمی منطقه سلطان احمد بنا شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 15 کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در فاصله 700 متری ایستگاه تراموای سلطان احمد واقع شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 32 اتاق تشکیل شده است. اتاق های هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند و ضد صدا هستند. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

_امیرا_استانبول_1.jpg

 

امکانات هتل امیرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، ماساژ، لاندری، محل نگهداری از کودکان، لابی ، صرافی، پارکینگ، کرایه اتومبیل، برق اضطراری، صندوق امانات، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی و... برای میهمانان تور استانبول می باشد

_امیرا_استانبول_2.jpg

_امیرا_استانبول_3.jpg

_امیرا_استانبول_4.jpg

 

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول دارای فروشگاه های متعدد می باشد. این هتل از 84 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد. اتاق های این هتل تور استانبول ضد صدا می باشد. این هتل به اتاق جلسه مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می شود.

_آوانتگارد_استانبول.jpg

امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه، گاوصندوق، فروشگاه، گرمایش، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، صبحانه در اتاق، کرایه ماشین بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلانت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار و...

_آوانتگارد_استانبول_1.jpg

_آوانتگارد_استانبول_2.jpg

_آوانتگارد_استانبول_3.jpg

_آوانتگارد_استانبول_4.jpg

_آوانتگارد_استانبول_5.jpg

_آوانتگارد_استانبول_6.jpg

_آوانتگارد_استانبول_7.jpg

_آوانتگارد_استانبول_8.jpg

_آوانتگارد_استانبول_9.JPG



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلزر استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Alzer Hotel

 

هتل 4 ستاره آلزر استانبول Istanbul Alzer Hotel در سال 1989 میلادی در روبروی مسجد کبود بنا شده.تور استانبول این هتل در 6 طبقه و از 22 اتاق تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد. تور استانبول در این هتل یک صرافی هم وجود دارد، پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. در سال 2008 میلادی این هتل به طور کامل بازسازی شده است. جهت رزرو تور استانبول با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-آلزر-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران بین امللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم، صندوق امانات دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های دارای عایق در برابر صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، سرویس نگهداری از کودکان و...

-هتل-آلزر-استانبول.gif

-هتل-آلزر-استانبول.gif

 

مشاوره وراهنمایی تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلزر استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان استانبول .gif.gif.gif Istanbul Alahan Hotel

 

هتل 3 ستاره آلاهان استانبول Istanbul Alahan Hotel در سال 2000 میلادی در نزدیکی ساحل بنا شده است.تور استانبول این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای استانبول واقع شده است.تور استانبول فاصله ایستگاه تراموا تا هتل حدود 300 متر است. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد. پذیرش هتل آلاهان استانبول به صورت 24 ساعته است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه و دیگر آثار تاریخی به این هتل نزدیک می باشد. جهت رزرو تور استانبول با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

-آلاهان-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه و مارکت، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ درمانی، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت پرسرعت، خدمات خانه داری، لباسشویی ، خشکشویی و...

-هتل-آلاهان-استانبول.gif

-هتل-آلاهان-استانبول.gif

 

جهت رزرو و مشاوره رایگان تور استانبول یا بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلاهان استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسپن استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Aspen Hotel

 

هتل 4 ستاره آسپن استانبول Istanbul Aspen Hotel در سال 2004 میلادی در مرکز شهر استانبول و منطقه لاللی بنا شده است. هتل آسپن استانبول دارای 63 اتاق با محیطی دلنشین می باشد. فاصله بازار بزرگ استانبول حدود 1 کیلومتری این هتل می باشد..تور استانبول هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه قطار شهری 10 دقیقه فاصله است.در تور استانبول مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد در نزدیکی هتل آسپن می باشند.تور استانبول در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 نوسازی شده است.جهت رزرو تور استانبول با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-آسپن-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه، پیرایش مردانه، اتاق ماساژ SPA، جکوزی، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بازی کودکان، سونا، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی،کافه تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

-هتل-آسپن-استانبول.gif

-هتل-آسپن-استانبول.gif

 

 

-هتل-آسپن-استانبول-1.gif

 

مشاوره و رزرو تور استانبول ترکیه با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آل سیزن استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul All Season Hotel

 

هتل آل سیزن استانبول Istanbul All Season Hotel در سال 2001 میلادی در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. هتل آل سیزن استانبول در 5 طبقه از 70 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ توپکاپی می باشد. تور استانبول اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا است و برای کودکان و میهمانان اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول با فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اجاره اتومبیل و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. تور استانبول ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 200 متری از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.این هتل در سال 2013 به طور کامل بازسازی شده است. جهت رزرو تور استانبول با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

-آل-سیزن-استانبول.gif

 

تور استانبول سایر امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، خدمات تحویل بار و چمدان ، گاو صندوق، آسانسور،سیستم گرمایش، تهویه مطبوع، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی،خدمات خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

-هتل-آل-سیزن-استانبول.gif

-هتل-آل-سیزن-ترکیه.gif

 

مشاوره تور ارزان استانبول 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آل سیزن استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آکرا استانبول .gif.gif.gif Istanbul Acra Hotel

 

هتل 3 ستاره آکرا استانبول Istanbul Acra Hotel در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول بنا شده است.تور استانبول این هتل در پنج طبقه و درمجموع از 23 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه کمتر از ده دقیقه با این هتل فاصله دارند.تور استانبول همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان کمتر از 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار شهری سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول در حدود 20 کیلومتر و سابیها و گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند. جهت رزرو تور استانبول با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-آکرا-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، آسانسور، گاو صندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-آکرا-استانبول.gif



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آکرا استانبول .gif.gif.gif Istanbul Acra Hotel

 

هتل 3 ستاره آکرا استانبول Istanbul Acra Hotel در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول بنا شده است.تور استانبول این هتل در پنج طبقه و درمجموع از 23 اتاق تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه کمتر از ده دقیقه با این هتل فاصله دارند.تور استانبول همچنین با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان کمتر از 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار شهری سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول در حدود 20 کیلومتر و سابیها و گوچن در 56 کیلومتری از این هتل واقع شده اند. جهت رزرو تور استانبول با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-آکرا-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، آسانسور، گاو صندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-آکرا-استانبول.gif



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آک گون استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Akgun Hotel

 

هتل آک گون استانبول Istanbul Akgun hotel در سال 1992 در منطقه توپکاپی استانبول بنا شده است. تور استانبول فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 10 کیلومتر می باشد. هتل آک گون استانبول در هشت طبقه و درمجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. تور استانبول هتل آک گون به مراکز توریستی و تاریخی شهر نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل در سال 2014 به طور کامل بازسازی شده است. جهت رزرو تور استانبول با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-آک-گون-استانبول.gif

 

تور استانبول سایر امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه و مردانه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه و...

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-روباز-هتل-آک-گون-استانبول.gif

-هتل-آک-گون-استانبول.gif

 

مشاوره و راهنمایی در مورد تور ارزان استانبول تنها و تنها با آژانس مسافرتی سالی گشت



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسیتن استانبول .gif.gif.gif Istanbul Asitane Hotel

 

هتل 3 ستاره آسیتن استانبول Istanbul Asitane Hotel مقابل دریای مرمره در سال 1950 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.تور استانبول فاصله این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه می باشد و فاصله هتل آسیتن 17 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک می باشد.تور استانبول هتل آستین در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است. جهت رزرو تور استانبول با آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.


  

-آسیتن-استانبول.gif

 

 

تور استانبول سایر امکانات هتل آسیتن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق، فکس و کپی، خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش، تهویه مطبوع،خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل،اینترنت پرسرعت، صرافی و...

-هتل-آسیتن-استانبول.gif

-هتل-آسیتن-استانبول.gif

 

مشاوره و راهنمایی رایگان برای تور ارزان استانبول در آژانس هواپیمایی سالی گشت



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیتن استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسوس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Assos Hotel

 

هتل 4 ستاره آسوس استانبول Istanbul Assos Hotel استانبول در سال 2004 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است.تور استانبول این هتل از هفت طبقه و در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.تور استانبول اماکن تاریخی استانبول نظیر سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی در نزدیکی این هتل قرار دارند. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. مسیر بین هتل آسوس استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 17 کیلومتر می باشد.آخرین بازسازی هتل مربوط به سال 2007 میلادی بوده است. جهت رزرو تور استانبول با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-آسوس-استانبول.gif

 

تور استانبول سایر امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه تریا، اجاره اتومبیل، مرکز ماساژ و SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام سنتی ترکی و بخار و تور استانبول

-هتل-آسوس-استانبول.gif

 

مشاوره و راهنمایی تور استانبول ارزان ترکیه با آژانس مسافرتی سالی گشت 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسوس استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آزياده استانبول star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Istanbul Aziyade Hotel

هتل 4 ستاره آزياده استانبول Istanbul Aziyade Hotel در سال 1993 در نزديكي منطقه سلطان احمد بنا شده است.تور استانبول اين هتل در مجموع از 106 اتاق تشكيل شده است. بازار بزرگ در 1 كيلومتري اين هتل قرار گرفته است. فاصله هتل آزياده با فرودگاه آتاتورك استانبول حدود 20  كيلومترمي باشد. اين هتل مجهز به اينترنت پرسرعت بي سيم رايگان مي باشد. اين هتل آخرين بار در سال 2009 بازسازي شده است. جهت رزرو تور استانبول با آژانس هوايمايي تماس حاصل فرماييد.

-آزياده-استانبول.gif

 

 

تور استانبول ساير امكانات هتل آزياده استانبول:

رستوران، پذيرش 24 ساعته، تهويه مطبوع، بار،سيستم  گرمايش، انبار بار و چمدان، اينترنت پرسرعت بي سيم، باشگاه اسپا  SPA، آب در ماني، حمام سنتي تركي و بخار، سونا، جكوزي،سرو صبحانه در اتاق، صرافي و تور استانبول

-هتل-آزياده-استانبول.gif

-هتل-آزياده-استانبول.gif

مشاوره و راهنمايي تور ارزان استانبول تركيه با سالي گشت



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول , هتل های چهار ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول :

هتل 5 ستاره رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا بنا شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. فرودگاه آتاتورک در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. این هتل از 130 اتاق تشکیل شده است. تونل های تاریخی استانبول 350 از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی می توان به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشت.

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_1.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_2.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_3.jpg

4_هتل_رادیسون_بلو_پرا_استانبول.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_5.jpg

امکانات هتل رادیسون بلو پرا استانبول:

رستوران، پدیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشکاه، بار، گرمایش، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی و...

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_6.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_7.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_8.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_9.jpg

_رادیسون_بلو_پرا_استانبول_10.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون بلو پرا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبزول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول :

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

هتل آزیاده استانبول

هتل آزیاده استانبول 1

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

هتل آزیاده استانبول 2

هتل آزیاده استانبول 3

هتل آزیاده استانبول 4

هتل آزیاده استانبول 5

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره اورینت مینتور استانبول در مجاورت اکثر مناطق تاریخی استانبول و در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول در چند قدمی بازار قرار گرفته است. هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. صبحان در هتل به صورت بوفه می باشد و رایگان است. هتل اورینت مینتور به طور کلی از 43 اتاق تشکیل شده است.

_اورینت_مینتور.jpg

امکانات هتل اورینت مینتور استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه و...

_اورینت_مینتور_1.jpg

_اورینت_مینتور_2.jpg

_اورینت_مینتور_3.jpg

_اورینت_مینتور_4.jpg

_اورینت_مینتور_5.jpg

_اورینت_مینتور_6.jpg

 

هتل 3 ستاره امین سلطان در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 10 اتاق تشکیل شده است. پذیرش این هتل تور استانبول شبانه روزی است. ترانسفر فرودگاهی یکی از ویژگی های این هتل می باشد.

_امین_سلطان_استانبول.jpg

امکانات هتل امین سلطان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی تور استانبول ، لابی، کافی نت، فروشگاه، چایخانه سنتی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، سالن ورزشی، گیم نت، سونا، جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد، پارک برای کودکان، فضای سبز و...

_امین_سلطان_استانبول_1.jpg

_امین_سلطان_استانبول_2.jpg

_امین_سلطان_استانبول_3.jpg

_امین_سلطان_استانبول_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول :

هتل 4 ستاره دارک هیل استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول در سال 2005 باز سازی شده و در مجموع دارای 107 اتاق می باشد. این هتل 15 دقیقه با بازار بزرگ فاصله دارد. منطقه تاریخی سلطان در فاصله 20 دقیقه ای از از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد. از اماکن تاریخی مانند مسجد کبود چند دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله است.

_دارک_هیل_استانبول_1.jpg

_دارک_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دارک هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، فروشگاه، اتاق بازی، اتاق کنفرانس، صرافی، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخر سرپوشیده و...

_دارک_هیل_استانبول_3.jpg

_دارک_هیل_استانبول_4.jpg

_دارک_هیل_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره دسیتی استانبول در منطقه ینی کاپی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی مسجد کبود و ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشد. ایستگاه مترو 10 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. هتل دسیتی با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. 

_دسیتی_استانبول1.jpg

_دسیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دسیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، سالن بدنسازی، اینترنت برای میهمانان تور استانبول ، جکوزی، سونا، ماساژ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، آرایشگاه، صندوق امانات، گاوصندوق، یخچال، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی و...

_دسیتی_استانبول_3.jpg

_دسیتی_استانبول_4.jpg

_دسیتی_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول در نیمه ی اروپایی استانبول و مشرف به تنگه بسفر بنا شده است. این هتل 24 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک و 3 کیلومتر با دریا فاصله دارد. هتل هیلتون استانبول از 15 سوییت و 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد که مجموعا 498 اتاق می باشد تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ، محل نشیمن جداگانه، حمام مرمری و پرده های ضخیم می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اتاق های بالکن دار، حمام سنتی ترکی، استخر روباز و محل آفتاب گیری اختصاصی و نیز 7 سالن غذاخوری مختلف اشاره کرد. فاصله میدان تقسیم تا این هتل به صورت پیاده 5 دقیقه می باشد. در مرکز سلامت این هتل به صورت 24 ساعته کلاس های اروبیک، اسکواش و تنیس برگزار می کند. در 400 متری این هتل مرکز کنفرانس استانبول و در 3.5 کیلومتری آن کاخ توپکاپی قرار گرفته است. ایستگاه متروی عثمان بای 10 دقیقه با هتل هیلتون فاصله دارد.

 

_هیلتون_استانبول_2.jpg

_هیلتون_استانبول_3.jpg

_هیلتون_استانبول_4.jpg

_هیلتون_استانبول_5.jpg

_هیلتون_استانبول_6.jpg

 امکانات هتل هیلتون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران های مختلف، خشکشویی و اتوشویی، سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، صندوق امانات، سال کنفرانس، فضای سبز، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن آرایشی، مراکز خرید و...

امکانات ورزشی: استخر کودکان، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ، سونا، سالن فیتنس، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، اسکواش، جکوزی، ماساژ، کلاس های اروبیک

امکانات اتاق ها: تلویزیون، تلفن، بالکن، صندوق امانات، حمام، سرویس حمام و سشوار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و...

_هیلتون_استانبول_7.jpg

_هیلتون_استانبول_8.jpg

_هیلتون_استانبول_9.jpg

_هیلتون_استانبول_10.jpg

_هیلتون_استانبول_11.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره مدیسون استانبول در مجاورت میدان تقسیم استانبول بنا شده است. در لابی این هتل آثار هنری زیبایی در معرض دید میهمانان قرار داده اند. در این هتل یه مرکز بدنسازی نیز وجود دارد. هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد و میهمانان می توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از امکانات هتل ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس نیز مجهز می باشد. هتل از 110 اتاق تشکیل شده است.

_مدیسون_استانبول_1.jpg

_مدیسون_استانبول_2.JPEG

امکانات هتل مدیسون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، بار، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، قکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و بخار و...

_مدیسون_استانبول_3.jpg

_مدیسون_استانبول_4.jpg

_مدیسون_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدیسون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آدورا استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز توریستی استانبول 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. هتل آدورا در مجموع از 15 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. ایستکاه تراموا به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. بازار بزرگ استانبول و ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. هتل به اتاق کنفانس هم مجهز است. ورود حیوانات خانگی به این هتل بلا مانع می باشد.

_آدورا_استانبول.jpg

امکانات هتل آدورا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه برای میهمانان تور استانبول ، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، فروشگاه، صرافی و...

_آدورا_استانبول_2.jpg

 

_آدورا_استانبول_3.jpg

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آسوس استانبول در منطقه لاللی بنا شده است. این در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی در چند قدمی این هتل تور استانبول قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

_آسوس_استانبول.jpg

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و... که برای آسایش و راحتی میهمانان تور استانبول فراهم گردیده است

_آسوس_استانبول_1.JPEG

_آسوس_استانبول_2.JPEG

_آسوس_استانبول_3.jpg

_آسوس_استانبول_4.JPEG

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسوس استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد